Loading color scheme

Social Media Remarketing

Remarketing w mediach społecznościowych to potężne narzędzie pozwalające docierać w niesamowicie precyzyjny sposób do osób, które odwiedziły naszą stronę internetową (lub profil w mediach społecznościowych) lub wykonały na tej stronie (profilu) jakieś konkretne działania.

Wśród niezliczonych przykładów zastosowania działań remarketingowych w mediach społecznościowych można wymienić np.:

- wyświetlenie kodu rabatowego osobom, które z jakiegoś powodu porzuciły koszyk zakupowy i nie sfinalizowały zakupu

- poinformowanie o przecenie jakiegoś produktu wszystkich osób, które były zainteresowane zakupem tego konkretnego produktu ze strony internetowej

- ogłoszenie promocji cenowej w lokalnej firmie (np. pizzerii) osobom, które odwiedziły stronę tej firmy w ciągu ostatnich 3 miesięcy

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, by działać prawidłowo, do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody zmień ustawienia swojej przeglądarki.Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

  Zaakceptuj i zamknij to okno
EU Cookie Directive Module Information